MUarch 8th : I Wish You Were Here :'(

Assalamualaikum w.b.t

So true. I miss you. And you.

Sorry sebab aku seorang yang bodoh, pengecut, bodoh lagi dan maybe muka tembok.
Tapi aku nak korang tahu, aku tak tukar number fon but yet lost contact dengan korang.
Aku buat fb acc yang baru and yang lama aku deactivate tapi aku cari korang. Unfortunately, you guys are nowhere to be found.
Aku buat twitter. Cari korang lagi. Tapi the results, very dissapointing. And I was very upset. Sampai ada moment yg aku menangis just because kerinduan aku kat korang. No one else knows back then. But Allah does. But now, the readers also know.
-----------------------------------------------------------------------
Hey, remember this ?


Yeah. I still keep it. :')
----------------------------------------------------------------------------

Dan tiba-tiba, ada satu hari ni yg buat aku gembira sampai guling-guling and ketawa tak ingat. Adik aku pun fikir aku gila ketawa sorang2 depan laptop ni haa. Serius. Tak tipu.
Reason ? Aku nampak tweet kau. Yes. Tweet kau, Siti Zubaidah binti Halimon . Di-retweet oleh seorang hamba Allah dan aku sangat thankful kat dia. Also bersyukur gila2 kat Allah. Tahu sangat DIA yang aku rindu kat kau.

W/o wasting any time, I stalk your profile and search for another lady of my  and that is Nur Syafiqa binti Md Satar (sorry sangat2 if salah tulis!). And BAM ! I found hers. Rasa excited tu mmg tak payah cerita laah.

 Dari bulan satu lagi aku jumpa twitter korang. Tapi tapi tapi... I feel so guilty and scared - if I have to face the fact that you guys can't accept me who turn up out of the blue - and so I decided to not to follow you guys on twitter. Then, bermula laah episod di mana aku akan stalk tweet korang each time I got the chance. Tapi Piqa punya tweet protected so aku dapat ushar gambar dia yang gerak2 tu je T^T.

Kelmarin, I brave myself to follow you guys. But, up until now, no response pun... Sokay laah. I'll wait. Sampai laah korang sendiri cakap kat aku yang korang tak maw kawan aku lagi. For now, harapan aku sangat tinggi untuk berjumpa korang lagi if one day ada rezeki ;'D

Psstt.. Sory if jiwang sangat aku hari ni. But. This. Is. My. True. Feelings ! Just hoping you guys will somehow read this post. :'>

*I treasure them the most cause they were there when I need someone to hold on to. And now I wish they were here again.*






If suka, like ea ? Thanks for reading ! ;*

No comments:

Post a Comment

Copyright © All Right Reserved by Shazaty Addeena