MUarch 3rd : Sambutan Maulidur Rasul :(

Assalamualaikum w.b.t


Hah ! Sambutan maulidur rasul ni suppose happy. Tapi aku... Haih.. Ape ke hal ngan aku ? Haa.. Meh bace ek ? :')



Hari ni SMKSU buat Sambutan Maulidur Rasul peringkat sekolah.
Ada pertandingan2 yg sekolah anjurkan antara kelas2. Pertandingan sepanduk is one of 'em.
And pertandingan tu je laah harapan kitorang untuk menang sesuatu.

So, we work our heart out and do everything we could to finish the banner making in 2 DAYS.


Dari kiri :
 Nanad, Awe, Syahirah

Syuda, Iman, Awe

Syuda, Alan, Iman

Nanad n Awe (lagi!) Haha :P

Roy n err... Alan
*pssst : sori gambar kabur. camera fon cemni laah. :')

Bukan nak credit lebih but I think I'm the most excited and most hardworking laa. 2 malam tdo lambat or tak tido LANGSUNG sebab nak siap kan sepanduk tu. And here's the result !

Lawa tak ? Hewhew.

Yang lukis gambar keseluruhannya, aku. Yang warna background and bulan, aku ( malam yg aku tdo lambat tu. pukul 2 bhaiii). Yang complete kan and tambah glitter (sampai aku tak tdo langsung), aku. Semangat sangat ?? Huh. Memang laah. Sebab contest ni je yang budak kelas aku yakin, boleh menang.

So, esoknya dgn letih n tak cukup tdo tapi semangat nak menang, aku pun pergi sekolah dengan jubah kegemaran aku (mak aku yg punya sebenarnya. haha !).

Kitorang prepare...
Mirul, Awe, Aniq (membelakangi camera)


Berarak bawak banner berat tu...
Awe ( lagi dan lagi ._. ) and amirul.



Berjalan sambil selawat sekuat yang boleh...
Syahirah, Elisa, Syahira Z


Tengok. Sampai berpeluh kuyup Aniq tau !
Alep, Abu (belakang aniq), Aniq



Dorg pun kepenatan jugak...
Shikin, Fatin N, Zaidatul, Jia



Dan err...  Yaaa. Letih posing maut. HAHA. K. Tak kelakar. -.-
Fatin S, Nadilla, Syuda, Elisa

Depan : Fatin S, Nadilla, Iman, Elisa, Nadiatul, Sabariah
Belakang : Jia, Syuda

 Ramai cikgu yg puji kitorang punya banner. They thought we got the chance to win.
BUT HELL-NO. Banner kitorng tak menang ! Hampa ? Memang ! Frust sangat ! Especially ME laah kan ??Terasa ketidakadilan langsung.

Aku letih ! Tak cukup tdo ! Nak buat sepanduk tu se'real' yg mungkin ! Tapi menang tempat ke-3 pun tak !

Okey2. Dah. Yg dah lepas tu, lepas laah. Sakit kepala bila fikir balik. Tahun terakhir kat alam persekolahan macam kurang happening sikit. But, I'll enjoy every minute of it whether the bad ones or the good one. Hmm. Dah larut malam ni. Tu yang merepek sikit. Haha. I'm gonna off to bed laah. Bye peeps ! Awayyy ~

Pssstt....... Kepada pelajar 5 Neptune n bestie2 aku yg banyak tolong, thanks a lot ea ? Mungkin mmg bukan rezeki kita nak menang benda2 camni. So just study hard and smart. Biar org tengok, budak sastera pun ada masa depan jugak, k ? Sayang korang ketat2 ! ;*



If suka, like ea ? Thanks for reading ! ;*

No comments:

Post a Comment

Copyright © All Right Reserved by Shazaty Addeena