Most Frightening Moment.. EVER ! (Part I)


Assalamualaikum w.b.t ...


So sorry coz lama tak update ! But I do have a story to tell you guys.
If nak baca, sit back and enjoy reading. Taknak pun takpe. Tak paksa :)

Normal Wednesday morning at Ria Apartment, Butterworth, Penang. Aku pergi bercuti kat sana.
Not really 'bercuti' sebab aku ponteng Isnin and Selasa tu se-mata2 nak dtg Butterworth. -.-
But Rabu tu mmg hari terakhir. Kayy. Back to the story.



Before balik petang tu, kitorang cadang nak shopping kat Sunway Carnival Mall dulu. So, off we go.
Ummi parking kat dalam mall, kitorang masuk mall tu (tingkat 4), then nampak ada playground. I mean, playground yang kena bayar. Yang ada tempat panjat2 tu. Dapat imagine tak ? No ? K. Nevermind.

Irfan and Shasha masuk playground tu while Nana, Ummi and me window-shopping kat Parkson (tingkat 3).
Tgh jalan2 tu, aku tiba2 rasa bergoyang. Aku ingat aku pening macam nak pitam, tapi tade lahh aku cakap apa2 kat Ummi or Nana. Aku keep on walking macam aku tak rasa apa2. 


If suka, like ea ? Thanks for reading ! ;*

No comments:

Post a Comment

Copyright © All Right Reserved by Shazaty Addeena