FURRbruary 5th : 12 Rabiulawal :)

Assalamualaikum w.b.t

Salam Maulidur Rasul ye korang ! Act, I don't really have an intersting topic to write or anything. Just thinking, a wish maybe a good start. Tp, wish bukan sekadar wish. Ambil pengajaran jugak dari hari kelahiran Nabi Muhammad s.a.w ni kayy. 

It's suppose to be interesting if sekolah aku ada buat apa2 event untuk Maulidur Rasul ni. Tapi, sekolah aku agak lam-mim-ba-ba (figure it out yourself) so, sambutan mesti lewat punya.  Nanti kalau ada apapa, aku story de mory laah kat cni.

NEXT..

________________________________________________________________________

Jadual Padat, Masa Singkat

Ya Allah ! Minggu lepas sangat hectic dan I'm very sure my next will will be lot more chaotic ! Ugh, hanng in there Jaja ! 

Being an assistant monitor is a hard work, really. Dah laah cegu kelas cam 'kurennng' dengan aku. Tah ape salah aku kat dia tah. 

Jap jap. Ohh. Baru ingat. Time oral last year aku ada laah buat hal sikit. But it's just a small matter ! I'm just unprepared ! Not killing people ! Yang lain buat hal lagi teruk, kau tak laah ambik pusing sangat. Grr. Sabo jelahh.

And guess what. Aku jadi pengerusi Kelap Seni Kretip pada tahun ini. Harharhar. Kepada cegu and bebudak seni kretip, aku takkan hampakan korang. This year, Kelap Seni Kretip akan ohsem. I promise you that ! :)

Masa menaip and mengarang blog ni, I'm so tired, exhausted and sleepy. Dah tersengguk-sengguk bagai. So, I'm gonna off to bed laah.  Toodles and nyte guys.



If suka, like ea ? Thanks for reading ! ;*

No comments:

Post a Comment

Copyright © All Right Reserved by Shazaty Addeena